Irgalom (nélkül)...

 2012.05.09. 20:02

Örülök, hogy nem lettem féreg, veled nélküli lényeg. Dolgozik a vese, mérgeit izzadja a gyomor. Forgok, pörgök, tombol a nyomor… Eljöttél újra, de minek… Ringyó tested maga a teszted… Azt se tudom, ki vagy, nem is akarom, egyedül forog velem a bús körhinta, mint a… Ne sírj, ilyen az opera, ahol most lop el a... Összeszaladnak a szavak előttem, a lényeget már ellőttem… Temetem a fejem, arcom tolvaja a döbbenet…  A keret szeret, szeret??? Távol vagy tőlem, nem érdekelsz…  Bárcsak lettem volna józan, vakon dolgozó bolond…

Címkék: irgalom nélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://siczi.blog.hu/api/trackback/id/tr964499016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása